Miami 2017
- 2 feb 2017
- 1 minuten om te lezen
Welkom terug!
Eerst en vooral wil ik van de gelegenheid gebruik maken om jullie allemaal een gelukkig nieuwjaar te wensen!
Ik wil ook iedereen bedanken die mij het afgelopen jaar gesteund heeft; familie, vrienden, sponsors, het team en jullie!
Dat al onze dromen in 2017 mogen uitkomen!
Na een week examens ben ik op 12 januari het vliegtuig ingestapt richting Miami voor de eerste World Cup van het seizoen.
2017 hebben we ingezet met een prachtige trainingsweek; elke dag zeebries en aangename temperaturen.
Tussen het trainen door hebben we ook een bezoekje gebracht aan de Wynwood Walls en Miami beach.




Op 24 januari ging de World Cup van start. De wedstrijd duurde 5 dagen met telkens 2 races per dag en een afsluitende medalrace.
Het werd een week met ups en downs in zeer onstabiele condities.
Ik slaagde erin 2 keer een vierde plaats te zeilen maar 3 mindere reeksen waaronder een UFD (te vroege start) hebben me heel wat punten gekost.
Uiteindelijk werd ik 18de op 52 deelnemers.
Op de nieuwe wereldranglijst ben ik gestegen naar de 15de plaats.


Februari staat vooral in het teken van fysieke trainingen om een goede basis te leggen voor de rest van het seizoen!
Groetjes
Maité
(Photocredits: @sailingenergy)




















Opmerkingen